Kouty 2013

Den 9
Jak jsme řekli, tak jsme udělali. Dvakrát sjezdovku a s vidinou blížícího deště jsme úspěšně zabalili a dojeli domů.

Den 8
Dnešní den jsme trávili v areálu BikeParku. Je pravda, že někteří zdatnější jedinci si v rámci utužení kondice pohrdli lanovkou a vyjeli na horní přehradu vlastními silami. Ale pak už jsme jen jezdili dolů.

Dopoledne jsme pak s menšími dětmi absolvovali místní naučnou stezku Rysí skála a musíme říci, že se jim opravdu moc povedla a skoro jsme nemohli děti dostat domů.
Zítra se ještě párkrát sklouzneme, zabalíme a jedeme domů.

Den 7
Rychlebské stezky – to byl náš dnešní cíl. Nakonec jsme tam dorazili v plné sestavě a přizpůsobili obtížnost tras dle schopnosti jezdců.

Ti nejmenší vyrazili na trail kolem Černého potoka – vím, že to statečně objeli a v pořádku se vrátili na základnu. Zde ještě potrénovali na místním pumptracku, což se ovšem neobešlo bez pádů……

Větší se pak vydali v parném dnu na druhou, obtížnější část pod Sokolím Vrchem. Nejprve pořádně do kopce, abychom si následně užili jízdy z kopce. Ti nejzdatnější navíc pokořili černý Wales a protože jsme byli i rychlí, zařadili jsme ještě smyčku přes další černý úsek Velrybu. Opět při závěrečném sjezdu děcka naprosto v pohodě, vedoucí jako obvykle lehce zaváhali. Nakonec za mohutného povzbuzování omladiny a očekávání nějaké předvedené taškařice, také pokořili bez ztráty kytičky.

Na závěr jsme si nechali lahůdkový nový trail – SuperFlow. Super, paráda, báječné.

Několik videosekvencí bude postupně nahráváno, tak se sem třeba i vraťte.

Cestou zpátky jsme se ještě stihli vykoupat v jednom z mnoha zatopených lomů.

Den 6
Opět ideální cyklistické počasí nás vylákalo na svahy BikeParku. Všichni byli nějak natěšeni na kolo po včerejším výletu, a tak padl rekord – 6 jízd za den ! A to ne ledajakých – Starou Medvědici jezdíme skoro standardně, větší se už vrhli na černý Koutíkův sen a nejmenší odpoledne na první půlku té Staré Medvědice.

Za odměnu jsme poseděli v areálu na zmrzlině a večer jsme měli venkovní grilovačku.

Krátké promítání úspěšných úseků z dneška, volání domů, pohádky, mytí, zuby a spát.
Zítra nás čekají Rychlebky.

Den 5
Kóta 1492 úspěšně pokořena.

Zatímco omladina řádí na trampolíně, před barákem a po baráku, my hledáme po „odpočinkovém“ dni síly, jak vydržet do večera a neusnout před večeří…..

Den 4
Ráno jsme se naučili, jak se vyrábí papír. Navštívili jsme poslední papírnu s ruční výrobou papíru v ČR.

Prošli jsme muzeum, výrobu a malou dílničku, kde si vlastníma rukama někteří vyrobili papír s průsvitkou na památku.

Poté společnými silami se děti pustily do lisování a musely opravdu zabrat.

Protože to bylo docela zajímavé a všechny to bavilo, vydali jsme si i na druhou část prohlídky – technické zázemí papírny. Zde jsme využili starých strojů, takže kromě pravidelného čištění chrupu jsme se také pověnovali manikůře.

Odpoledne jsme se vydali opět na svah s bicykly. Jak to dopadlo, uvidíte na přiložených videonahrávkách v původním znění bez titulků.

A natřek plánujeme dobytí kóty č. 1492 !

Den 3
Další den, kdy nás přivítalo sluníčko. Rozdělili jsme se na dvě skupiny. Ta zdatnější již „modrou“ obtížnost nejezdila a užili si dopoledne na Staré Medvědici, kterou si vylepšili závěrečnou pasáží černého úseku – Koutíkův sen.

Ostatní jsme jezdili modrou a na závěr jeli serpentiny pod lanovkou.

Dnes nemáme moc fotek, tak aspoň několik hýbacích obrázků.

Odpoledne jsme si vymysleli mini okruhy v lese nad areálem se spoustou kamenů a kořenů. Na závěr opět limoška a někteří borci byli k neutahání a drandili na pumptracku.

..a tohle nás také baví :

Zítra dopoledne jdeme do papírny ve Velkých Losinách a pak zase asi na kola….

Den 2
Vedro bylo na umření, všechny stíny obsazeny, krávy chcípaly vedrem a psi se rvali o chládek. Nám stačilo dodržet pitný režim a vyrazit konečně lanovkou na kopec.

Všichni si užíváme sjezdů různé obtížnosti, všichni parádně stíhají a s každou další jízdou je vidět zlepšení.

Odpoledne nás mlaďoši donutili, že vyzkoušíme Starou Medvědici. Sice to trošku přitvrdilo, ale pořád chtějí více a více. Ani několik drobných pádů, spíše vystoupení z kola je neodradilo a museli jsme ještě jednou nahoru.
Nakonec jsme skončili v restauraci na pití, tak to mladým pořád nestačilo a odbíhali si pořád zajezdit na pumptrack.

Den 1
Je tu moc krásně, a proto jsme hned jeli obhlédnout okolí.

Pohled z jídelny na areál

Zítra pojedeme vyzkoušet lanovku a nové traily, které od loňského roku přibyly.

Speciální poděkování od PetraPol Pekárně u Píchů za vynikajícího Maďara a obchodnímu řetězci Makro za krutý (krůtí) maso.

Prolog

Dnes jsme úspěšně v plné sestavě dorazili do Koutů. Skupina „B“, to je čistě pro rozlišení, si ještě dopoledne zazávodila.